Nejčastější otázky - Luxusní holení

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku

Máte dotaz? Telefon +420 773 163 895 (Po - Pá 8:00 - 16:00 hod.)

Hlavní stránkaČasté dotazy

Chci se zeptat

Kde si lze nechat nabrousit břitvu?

Ohledně broušení břitvy nás kontaktujte na tel. číslo 773 163 895 nebo emailem na obchod@luxusni-holeni.cz. Máme kontakty na brusiče břitev v ČR, rádi Vám je poskytneme. Případně pokud je břitva kupovaná u nás, tak ji lze nechat nabrousit i přímo u výrobce.

Jak poznám, že lze produkt gravírovat?

Pokud lze produkt gravírovat (obvykle štětka na holení nebo břitva), tak je to uvedené vždy v detailu produktu pod popisem zboží. U produktu musí být napsáno Možnost gravírování: Ano (viz. ukázka níže).

Koupim-li si sadu na holeni (strojek + štetka), jaká je cena za gravírováni monogramu na obě položky?

U sad na holení lze ve většině případů gravírovat pouze štětku na holení. Na strojcích na holení bohužel není rovná ploška, tam náš laser gravírovat nedovede. Zda lze gravírovat i holicí strojek, je vždy uvedené v popisu produktu. Pokud by se gravírovalo jak na strojek i štětku, tak účtujeme gravírování 2x.

Zvolil jsme platbu převodem, ale do emailu mi nepřišly platební údaje. Jak teď zjistím variabilní symbol?

Platební údaje chodí automaticky. Někdy se ale stane, že může email spadnout do složky Hromadné (u Seznam emailů) nebo do SPAM složky. Pokud by jste email nedohledali, kontaktujte nás, variabilní symbol Vám hned pošleme.

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Do zahraničí zásilky posíláme, jen je třeba nás kontaktovat předem, abychom Vám zjistili aktuální cenu přepravného. Každopádně jsme už posílali zboží do Německa, Norska i Saudské Arábie a nikdy nebyl problém.

Mohu si na výdejním místě Uloženky zboží prohlédnout?

Bohužel ne. Uloženka je přepravní společnost s vlastní sítí specializovaných výdejních míst. Nejedná se o naši pobočku nebo prodejnu, proto zde není možné si zboží prohlédnout ani na místě zakoupit. Výdejní místa Uloženky slouží pouze k vyzvednutí zásilek.

Je možné, aby mi zásilku na Uložence vyzvedl někdo jiný?

Ano, zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná číslo zásilky, tzv. ID, které Vám přijde v SMS zprávě a e-mailem.

Jak rychle odesíláte zboží?

Pokud je zboží skladem, tak objednávky do 13:00 hod. odesíláme týž den. Každopádně u každého produktu je vždy uvedený termín, kdy může být balíček u Vás. Je ale nutné počítat s tím, že tento termín platí pouze při platbě na dobírku nebo v hotovosti. U platby předem odesíláme ihned po přijetí platby. U objednávky gravírování je termín závislý na přijetí platby!

Jak postupovat v případě odstoupení od smlouvy do 14 dní?

V případě odstoupení od smlouvy do 14 dní nám zboží pošlete na adresy naší prodejny - Luxusní-holení.cz, Na Vozovce 36, Olomouc 77900. Do průvodního dopisu napište číslo faktury a hlavně Vaše číslo účtu, kam budete chtít vrátit peníze. Případně je možné využít přímo námi nachystaný formulář pro odstoupení od smlouvy (doc nebo pdf). Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty např. e-mailem na obchod@luxusni-holeni.cz

Jak mohu zboží reklamovat?

V případě reklamace nás kontaktujte na našem telefonním čísle 773 163 895 a nebo emailem na obchod@luxusni-holeni.cz a my Vám poradíme, jak postupovat. Případně produkt rovnou pošleme na naše adresu prodejny - Luxusní-holení.cz, Na Vozovce 36, Olomouc 77900. Do průvodního popisu napište číslo faktury nebo číslo objednávky a popište problém na reklamovaném produktu. Bližší informace, jak postupovat při reklamaci najdete i našem Reklamačním řádu.