Nejčastější otázky - Luxusní holení

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku

Zákaznický servis: Telefon +420 773 163 895 (Po - Pá 8:00 - 16:00 hod.)

Chci se zeptat

Mohu si na výdejním místě Uloženky zboží prohlédnout?

Bohužel ne. Uloženka je přepravní společnost s vlastní sítí specializovaných výdejních míst. Nejedná se o naši pobočku nebo prodejnu, proto zde není možné si zboží prohlédnout ani na místě zakoupit. Výdejní místa Uloženky slouží pouze k vyzvednutí zásilek.

Je možné, aby mi zásilku na Uložence vyzvedl někdo jiný?

Ano, zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná číslo zásilky, tzv. ID, které Vám přijde v SMS zprávě a e-mailem.

Jak rychle odesíláte zboží?

Pokud je zboží skladem, tak ho odesíláme maximálně následující pracovní den.

 

Pokud skladem není, je uvedena u každého produktu jeho dostupnost. Ta znamená, za jakou dobu zboží naskladníme a odešleme. Podle zvoleného způsobu dopravy je pak potřeba připočítat cca 1 pracovní den, než Vám bude zboží doručeno.

Jak postupovat v případě vrácení do 14 dní?

Bližší informace, jak postupovat v případě vrácení zboží do 14 dní najdete v Reklamačním řádu.

Jak mohu zboží reklamovat?

V případě reklamace nás neváhejte kontaktovat na náš e-mail obchod@luxusni-holeni.cz nebo telefonicky na telefonním čísle +420 773 163 895. Naši pracovníci Vám ochotně s reklamací poradí.

 

Bližší informace, jak postupovat při reklamaci najdete v Reklamačním řádu.