Reklamační řád - Luxusní holení

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku

Zákaznický servis: Telefon +420 773 163 895 (Po - Pá 8:00 - 16:00 hod.)

Reklamace a reklamační řád

V případě reklamace nás neváhejte kontaktovat. Naši pracovníci Vám ochotně s reklamací poradí.

 

Postup při reklamaci:

- O reklamaci nás prosím informujte telefonicky na tel. čísle +420 777 163 855 nebo e-mailem na reklamace@luxusni-holeni.cz. Budeme od Vás potřebovat číslo objednávky nebo číslo faktury, jaké zboží reklamujete a důvod reklamace.

 

- Reklamované zboží nám pak můžete doručit následujícími způsoby:

poštou - na adresu Michal Byrtus - Internetové obchody, Na Vozovce 36, 779 00 Olomouc. Do zásilky prosím přidejte mimo reklamovaného zboží také kopii daňového dokladu (faktury), důvod reklamace a Vaše kontaktní údaje.

osobně - na naší prodejně v ulici Na Vozovce36, 779 00 Olomouc, otevírací doba: Po - Pá: 8:00 - 16:00 hod.

 

- Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.

 

Odstoupení od smlouvy do 14 dní:

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).
 
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího - Michal Byrtus, se sídlem Foerstrova 966/13, 779 00 Olomouc, IČ: 74464370, DIČ: CZ8403055320, zapsaný v Živnostenském rejstříku od 1. 4. 2007, pod evid. číslem ŽL: 380501-10315620., na adresu Luxusní-holení.cz, Michal Byrtus, Na Vozovce 36, 779 00 Olomouc, nebo e-mail: obchod@luxusni-holeni.cz formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem). Spotřebitel může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností. Na této webové stránce může spotřebitel stáhnout (doc nebo pdf) a vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Pro více informací si prosím přečtěte Obchodní podmínky.

 

Reklamační řád:

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek našeho e-shopu.